2016年09月02日

Behind the Scenes: Schick ‘Hydro Robot’


Mill+ joined forces with JWT to create an action packed Super Bowl spot advertising the new Schick Hydro Razor. Director Ben Smith led a team of VFX artists to immerse themselves in the world of robotic design, and craft a robot that reflected the slick and sleek features of the Hydro Razor. Learn more: http://www.themill.com/millchannel/674/behind-the-project%3A-schick-%27hydro-robot%27-

Follow @Millchannel on Twitter, Facebook & Instagram for more updates.

Website: www.themill.com

Facebook: facebook.com/MillChannel

Twitter: twitter.com/millchannel

Instagram: instagram.com/millchannel



posted by パンスペルミア at 00:45| Comment(0) | TrackBack(0) | 日記 | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
この記事へのコメント
コメントを書く
お名前: [必須入力]

メールアドレス:

ホームページアドレス:

コメント: [必須入力]


この記事へのトラックバック